| *

Notícies més llegides



El Ripollès


Ripoll

Autor: Redacció

Ripoll s'omple per la 58a Festa Nacional de la Llana i Casament a Pagès

El Ripollès  -  18/05/2025  -  17:57

Mari Pau Huguet i Adam Raga han sigut els padrins de la cerimònia


 58a Festa Nacional de la Llana i el Casament a Pagès  -  © Sergio Escribano / GN

58a Festa Nacional de la Llana i el Casament a Pagès - © Sergio Escribano / GN



Ripoll ha viscut avui un dels seus dies grans amb la 58a Festa Nacional de la Llana i Casament a Pagès. La plaça del Monestir s'ha omplert aquest migdia per veure de prop el tradicional ofici religiós i la cerimònia presidida pel pare salesià Ramon Bosch. Els nuvis, Arnau Díaz i Arantzazu Aguerri, han compartit el protagonisme amb els padrins d'enguany, la periodista Mari Pau Huguet i el pilot de trial Adam Raga.
 
El Casament a Pagès també ha inclòs el Ball de l'Espunyolet a l'interior del monestir i el ball del Roser a l'exterior.
 
L'alcaldessa de Ripoll, Sílvia Orriols, celebra poder ser un any més en una de les festes més nostrades de la vila, una tradició que val la pena preservar: "és una mostra clara de la identitat ripollesa".
 
Festa de la Llana
 
Ja de bon matí, el dia s'ha obert amb l'esmorzar de pastor a la plaça Abat Oliva i la sortida del ramat d'ovelles des de la carretera de Sant Joan fins a la plaça de l'Ajuntament.
 
Els assistents han pogut gaudir de l'exhibició tradicional de tosa i del concurs d'esquilar ovelles. 


Autor: Redacció


#ripoll


#ripoll





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

Maricarmen: seis días para una urgencia que llevaba décadas esperando

Más de 24.000 lanzamientos en 2025, una legislación conocida desde hace décadas y solo seis días...


alt - Feijóo en el Congreso de los Diputados / GN

Carles Enric

El PP pierde el relato

Feijóo corre el riesgo de confiar su llegada a La Moncloa al desgaste de Sánchez mientras el PP co...