| *

Notícies més llegides



El Ripollès


Ripoll

Autor: Redacció

S'obren les inscripcions dels casals de l’Estiu Actiu 2025 a Ripoll

El Ripollès  -  05/05/2025  -  14:15

L’Ajuntament torna a apostar per un estiu inclusiu, educatiu i amb valors per a infants i joves del municipi


Casals de l’Estiu Actiu 2025

Casals de l’Estiu Actiu 2025



Aquest dilluns, 5 de maig, s’ha obert el període d’inscripcions per als casals d’estiu de l’Estiu Actiu 2025 a Ripoll. La iniciativa, impulsada per l’Ajuntament, busca oferir una proposta de lleure de qualitat, inclusiva i amb una clara vocació educativa. Les activitats es duran a terme del 25 de juny al 25 de juliol, i la inscripció romandrà oberta fins al 23 de maig a través del web www.ripoll.cat/estiuactiu2025.

Enguany s’ofereixen cinc casals diferenciats, pensats per a diverses franges d’edat, des dels més petits fins als joves d’ESO. Es tracta de l’Esplai d’Estiu, el Casal CreActiu, el Casal Esportiu, l’Aventura’t i el programa Joves en Acció. L’horari general és de dilluns a divendres, de 9 a 13 h, amb activitats especials com una sortida de tot el dia durant la tercera setmana i una acampada a Vallfogona del Ripollès durant la cinquena.

Les propostes disponibles són les següents:

  • Esplai d’Estiu "Roda el temps, roda el joc": adreçat a infants nascuts entre 2019 i 2020 (I3 – I5), amb 54 places disponibles. Es farà a l’Escola Joan Maragall i a les instal·lacions esportives municipals.

  • Casal CreActiu "Roda el temps, roda el joc": per a infants de 1r a 6è de primària (nascuts entre 2013 i 2018), també amb 54 places i ubicat a la mateixa escola i instal·lacions.

  • Casal Esportiu "Aquest any, activa l’estiu!": adreçat al mateix grup d’edat que el CreActiu, amb 54 places, però amb activitats a les instal·lacions esportives municipals i al Casal Cívic "Devesa del Pla".

  • Aventura’t "Aquest estiu, tria la teva aventura!": per a joves de 1r i 2n d’ESO, amb 30 places i activitats al Casal Cívic i a les instal·lacions esportives.

  • Joves en Acció: destinat a joves de 3r i 4t d’ESO, amb 20 places i activitats al Casal de Joves "El Galliner".

Tota la informació detallada sobre serveis complementaris, com l’acollida matinal o el servei de menjador, es pot consultar al web municipal. Per a més dubtes, es pot trucar al 623 248 260 (de 9 a 13 h) o escriure a estiuactiu@ajripoll.cat.


Autor: Redacció


#ripoll


#ripoll





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

Maricarmen: seis días para una urgencia que llevaba décadas esperando

Más de 24.000 lanzamientos en 2025, una legislación conocida desde hace décadas y solo seis días...


alt - Feijóo en el Congreso de los Diputados / GN

Carles Enric

El PP pierde el relato

Feijóo corre el riesgo de confiar su llegada a La Moncloa al desgaste de Sánchez mientras el PP co...