| *

Notícies més llegides



Esports


Figueres

Autor: Redacció

Figueres prepara un dispositiu especial de mobilitat i seguretat per la Volta Ciclista a Catalunya

Esports  -  18/03/2025  -  21:41

L’arribada de la segona etapa el dimarts 25 de març comportarà restriccions de trànsit i afectacions en el transport públic


La Volta

La Volta



El dimarts 25 de març, Figueres acollirà l’arribada de la segona etapa de la 104a edició de la Volta Ciclista a Catalunya, amb dues passades per la ciutat entre les 15.45 h i les 17.10 h. La línia de meta s’ubicarà a l’encreuament de l’Avinguda Salvador Dalí amb la Pujada del Castell, i per garantir el bon funcionament de l’esdeveniment s’ha dissenyat un dispositiu especial de mobilitat i seguretat.

Les principals afectacions inclouen el tall de circulació a l’Avinguda Salvador Dalí, entre el carrer Portlligat i la plaça del Sol, des de les 8 del matí fins a les 8 del vespre. També es veuran afectats carrers adjacents i accessos a la zona, especialment durant les hores de pas de la cursa. Estaran habilitades rutes alternatives, senyalitzades i amb la presència d’agents de la Guàrdia Urbana.

El transport públic urbà patirà modificacions en totes les línies, amb supressió de parades i desviaments de recorregut. Així mateix, el servei d’autobús llançadora entre l’estació de l’AVE Figueres-Vilafant i el centre també es veurà alterat.

Per facilitar la mobilitat, s’han habilitat zones d’aparcament alternatiu, destacant l’espai del Parc de les Aigües per a veïns i visitants. Paral·lelament, la ciutat acollirà activitats especials com un programa de ràdio en directe i una fan zone infantil amb un parc de BTT.

L’arribada de la Volta a Figueres suposa el retorn de la prova a la ciutat després de 56 anys i reforça el seu paper com a punt de referència en l’àmbit ciclista català.


Autor: Redacció


#figueres


#figueres





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Lloret de Mar

Miguel Moreno, expresidente PP Lloret de Mar

Lloret recupera terreno, pero el nivel turístico de 2019 sigue fuera de su alcance

La recuperación de Lloret sigue atascada: más pernoctaciones que en 2025, pero incapaz de volver a...


alt - David Sánchez Pérez-Castejón

Carles Enric

Condenado el hermano de Sánchez: once condenados y un presidente que nunca sabe nada

La Audiencia de Badajoz considera probado un plan delictivo urdido desde las altas instancias de la ...