| *

Notícies més llegides




Alt Empordà


Figueres

Autor: Redacció

Figueres tanca els nou primers mesos del 2024 amb més del doble d'agressions sexuals amb penetració que el 2023

Alt Empordà  -  31/12/2024  -  19:50

La criminalitat creix gairebé un 10% des de principi d'any


Guàrdia Urbana de Figueres

Guàrdia Urbana de Figueres



La criminalitat a Figueres ha crescut un 9,8% en els nou primers mesos del 2024. Segons les dades del Ministeri de l'Interior, entre gener i setembre el municipi ha registrat 2.719 actes de criminalitat convencional -és a dir, que no inclou cibercriminalitat-, un 8% que en el mateix període de fa un any.

Sobresurt especialment l'increment dels delictes contra la llibertat sexual (un 25%), sobretot les agressions sexuals amb penetració, que s'han més que duplicat: de 5 a 12 (140%).

També despunten les sostraccions de vehicles, amb un 92% més que fa un any i el tràfic de drogues, amb un 75% més d'activitat que un any enrere.

Les dades del Ministeri recullen informació de la Policia Nacional, Guàrdia Civil, Mossos i Policies Locals que faciliten dades al Sistema Estadístic de Criminalitat.


Autor: Redacció


#figueres #delictes


#figueres #delictes





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Laura Borràs

Carles Enric

Laura Borràs. No todos los chorizos son iguales

El Gobierno rebaja a dos años la pena de prisión de la expresidenta del Parlament y demuestra que,...


alt - Pedro Sánchez

Carles Enric

España arde y la política descansa

El Gobierno no puede escudarse en las autonomías y la oposición debe pasar de las críticas a la a...