Perpinyà
Autor: Redacció
El ministre Nicolas Daragon visita Perpinyà per reforçar la seguretat i coordinar esforços amb les autoritats locals
Perpignan 'la Rayonnante' - 07/11/2024 - 15:26
Louis Aliot destaca la reducció de la delinqüència a la ciutat i demana més competències per a la Policia Municipal
El ministre delegat de Seguretat del Quotidià, Nicolas Daragon, ha visitat Perpinyà aquest dijous 7 de novembre de 2024, en una trobada oficial amb l’alcalde Louis Aliot per avaluar i reforçar els mecanismes de seguretat de la ciutat. Durant la seva visita, el ministre ha tingut l’oportunitat de conèixer el Centre de Supervisió Urbana (CSU) de la Policia Municipal, així com les instal·lacions de la Policia Nacional, i de fer una visita al barri de Sant Mateu.
En aquesta ocasió, l’alcalde Louis Aliot ha ressaltat l’eficiència del Centre de Supervisió Urbana de Perpinyà, el qual ha qualificat com un dels més avançats per a una ciutat de 100.000 habitants. Segons Aliot, gràcies a la coordinació entre la Policia Municipal, la Policia Nacional i la Justícia, els índexs de delinqüència han disminuït un 10% per primera vegada en anys.
Aliot ha aprofitat la visita per reclamar més competències per a la Policia Municipal, especialment pel que fa a la capacitat d’imposar sancions en casos de consum de drogues. Tot i així, l’alcalde ha recordat que la seguretat pública és una responsabilitat de l’Estat i que és l’Estat qui ha de garantir els recursos adequats per a la Policia Nacional i el sistema judicial per assegurar la protecció dels ciutadans de Perpinyà.
Autor: Redacció











Radio en directo


