Junts per Catalunya ha votat en contra les ordenances fiscals de Palamós uns dies després de sortir del govern. Tot i que el govern, integrat per ERC i PSC, està en minoria, ha pogut aprovar-les in extremis gràcies al vot de qualitat de l'alcalde i al suport de la CUP en alguns punts.
Avui s'ha evidenciat la trencadissa del govern palamosí. La justificació de la formació que encapçala Raimon Trujillo per votar en contra de les ordenances ha estat que la previsió d'ingressos era "insuficient" per quadrar el projecte de pressupost municipal que li havia presentat ERC i PSC quan encara era el govern.
El portaveu de Junts, Raimon Trujillo, a més, s'ha mostrat decebut amb el gir de guió que ha propiciat la CUP, que s'ha obert a votar de forma separada les ordenances en un segon ple extraordinari avui mateix, després que fossin tombades en una primera sessió.
Trujillo, a més, ha expressat dubtes sobre com i quan s'han firmat electrònicament les propostes per part de l'alcaldia, i ha anunciat que estudiarà exercir les accions legals que consideri oportunes.
Autor: Redacció











Radio en directo


