| *

Notícies més llegides



Alt Empordà


Figueres

Autor: Redacció

Un mosso d'esquadra fora de servei deté a Figueres les dues autores d'un robatori amb violència comès amb el mètode de l'abraçada

Alt Empordà  -  19/08/2024  -  09:37

Les detingudes, que no tenien antecedents, van ser posades a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Figueres l'endemà dels fets


Comissaria de Figueres

Comissaria de Figueres



Un agent dels Mossos d'Esquadra fora de servei va detenir el passat 15 d'agost dues dones de 28 i 21 anys com a presumptes autores d'un robatori amb violència a l'Hospital de Figueres. El robatori es va perpetrar utilitzant el mètode de l'abraçada, una tècnica que consisteix a aprofitar un gest aparentment afectuós per sostreure objectes de valor a la víctima.

Els fets van ocórrer al voltant de les dues del migdia, quan l'agent, que es trobava a l'hospital per motius personals, va escoltar els crits d'una dona demanant ajuda. La víctima alertava que li havien robat un collaret i demanava que es contactés amb la policia.

En arribar al lloc, el mosso va observar com la dona estava forcejant amb una de les presumptes lladres, que intentava escapar colpejant-la. Segons va relatar la víctima, dues dones l'havien abordat dins un ascensor, iniciant una conversa i col·locant-li una jaqueta sobre les espatlles mentre l'abraçaven. Aquesta maniobra les havia permès robar-li una cadena d'or amb una mà de Fàtima que portava al coll.

Tot i que una de les autores va aconseguir fugir inicialment, l'altra va ser detinguda pel mosso després d'intentar escapar donant-li una empenta. L'agent va interceptar-la a la sortida de l'hospital i la va deixar sota la custòdia del vigilant de seguretat mentre ell mateix iniciava la recerca de la segona implicada.

Pocs minuts després, l'agent va localitzar la segona autora en uns carrers propers al centre hospitalari i, amb el suport d'una patrulla dels Mossos d'Esquadra, va procedir a la seva detenció.

El vigilant de seguretat de l'hospital va trobar la cadena d'or sostreta al vestíbul de l'edifici i la va lliurar a la policia, que va retornar l'objecte a la seva legítima propietària.

Les detingudes, que no tenien antecedents, van ser posades a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Figueres l'endemà dels fets.


Autor: Redacció


#mossos


#mossos





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Taxi a Girona

Professional del sector del taxi

El taxi de Girona: manca de llicències, precarietat laboral i falta de transparència

La manca de taxis no es pot resoldre a costa dels xofers: l’Ajuntament ha de donar explicacions, r...


alt - Policia Local de Llançà / GN

Alícia Pérez

La Policia Local de Llançà, amb horari de «finestreta bancària»: només cinc hores per denunciar

El regidor de Seguretat reconeix que la Policia Local només tramita determinades denúncies de dill...