| *

Notícies més llegides



Motor


Martorell

Autor: Redacció

CUPRA Formentor i CUPRA León ja accepten comandes de les versions VZ e-HYBRID de 200 kW (272 CV)

Motor  -  07/06/2024  -  21:20

La nova generació de propulsió híbrida endollable combina un motor 1.5 TSI de gasolina amb un motor elèctric i una bateria de major capacitat


Cupra

Cupra



Els nous CUPRA Formentor i CUPRA León, presentats al món a finals d'abril, han ampliat la seva gamma de motors amb la introducció de la versió híbrida endollable més prestacional, associada al nivell d'acabat VZ. Aquesta nova versió, de 200 kW (272 CV) de potència, inclou canvi automàtic DSG i etiqueta ambiental de Cero emissions.

La nova generació de propulsió híbrida endollable combina un motor 1.5 TSI de gasolina amb un motor elèctric i una bateria de major capacitat neta (19,7 kWh), oferint una autonomia 100% elèctrica homologada de fins a 125 quilòmetres. La bateria admet càrrega ràpida fins a 50 kW (CC) i també pot carregar-se a casa amb un Wallbox de fins a 11 kW.

A més, els models VZ e-HYBRID poden equipar-se opcionalment amb frens Brembo, que inclouen pinces de quatre pistons i discos perforats més grans. També està prevista una versió d'accés amb un motor híbrid endollable de 150 kW (204 CV) i canvi DSG, així com altres motorizacions de gasolina (TSI) i dièsel (TDI).

Els CUPRA Formentor VZ e-HYBRID de 272 CV accelera de 0 a 100 km/h en 7,2 segons, amb una velocitat màxima de 220 km/h, i un consum homologat entre 0,4 i 0,6 l/100 km, amb emissions de CO2 de 10-13 g/km (WLTP). El CUPRA León VZ e-HYBRID de 272 CV accelera de 0 a 100 km/h en 7,1 segons (7,3 segons en la versió Sportstourer) i assoleix una velocitat màxima de 229 km/h, amb un consum homologat de 0,4 l/100 km i emissions de CO2 de 9-11 g/km.

Amb la nova bateria de major capacitat, l'eficiència es veu notablement millorada respecte a les versions anteriors, tant en consums com en emissions de CO2. La gestió tèrmica de la bateria i altres elements de la hibridació s'han optimitzat amb un sistema de refrigeració addicional.

Els nous models sempre inicien la marxa en mode totalment elèctric, amb diversos modes de conducció seleccionables: combustió, híbrid o elèctric ('e-MODE'). La càrrega de la bateria es pot realitzar en tan sols 2 hores i 30 minuts amb un carregador Wallbox de fins a 11 kW, o en 26 minuts amb càrrega ràpida de fins a 50 kW.

El preu dels nous CUPRA Formentor VZ e-HYBRID és de 57.390 euros, el del CUPRA León 5 portes VZ e-HYBRID és de 54.750 euros, i el del CUPRA León Sportstourer VZ e-HYBRID és de 56.220 euros. Aquests models poden acollir-se a les ajudes del Plan MOVES III, amb descomptes de fins a 10.000 euros en funció de les condicions aplicables.


Autor: Redacció


#cupra


#cupra





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Llançà aquest 26 d'agost

Antoni Vila Feliu

Llançà s’enfonsa sense que pugi el mar: dècades de deixadesa i una pregunta incòmoda sobre els impostos

Fanals de fa mig segle, canonades dels anys setanta, voreres foradades, brutícia i accessos col·la...


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

Trabaja más, cobra menos y paga la factura

En 2027 volverán a subir las cotizaciones para reforzar el sistema de pensiones. La receta vuelve a...