| *

Notícies més llegides



Alt Empordà


La Jonquera

Autor: Redacció

La Policia Nacional deté dos individus a La Jonquera i intervé 7 kg de marihuana i 500 grams de cocaïna

Alt Empordà  -  03/06/2024  -  09:38

Els detinguts van ser posats a disposició del Jutjat d'Instrucció de Guàrdia de Figueres, que després de la compareixença judicial va decretar la llibertat amb càrrecs a l'espera de judici


Policia Nacional

Policia Nacional



El 28 de maig de 2024, agents de la Policia Nacional han detingut dos ciutadans a La Jonquera, acusats de tràfic de drogues. En aquesta operació, es van confiscar 7 kg de marihuana i 500 grams de cocaïna que els detinguts transportaven amagats en el xassís del vehicle.

Els agents de la Unitat d'Intervenció Policial (UIP) duen a terme controls aleatoris d'entrada i sortida a La Jonquera, una zona fronterera francoespanyola. El seu treball diari inclou la identificació de persones i la revisió de vehicles, amb l'objectiu principal de combatre la immigració irregular i el tràfic de drogues.

El passat 13 de maig, durant un control a l'antic peatge de la Porta Catalana, un vehicle va intentar esquivar el control policial. Els agents, després de donar-li l'alt i emetre les advertències de seguretat, van aconseguir detenir el vehicle.

El fort olor que desprenia i l'actitud nerviosa dels ocupants van fer sospitar els agents, que inicialment van localitzar diverses bosses de marihuana amagades en el xassís del vehicle. Posteriorment, traslladat el cotxe a la Comissaria de Policia de La Jonquera, es va trobar la resta de la droga perfectament camuflada.

Per al transport de la droga, els detinguts havien desmuntat part de la carrosseria i l'havien ocultat dins, amb l'objectiu de passar desapercebuts i eludir els possibles controls policials.

Els detinguts van ser posats a disposició del Jutjat d'Instrucció de Guàrdia de Figueres, que després de la compareixença judicial va decretar la llibertat amb càrrecs a l'espera de judici.


Autor: Redacció


#policia


#policia





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Taxi a Girona

Professional del sector del taxi

El taxi de Girona: manca de llicències, precarietat laboral i falta de transparència

La manca de taxis no es pot resoldre a costa dels xofers: l’Ajuntament ha de donar explicacions, r...


alt - Policia Local de Llançà / GN

Alícia Pérez

La Policia Local de Llançà, amb horari de «finestreta bancària»: només cinc hores per denunciar

El regidor de Seguretat reconeix que la Policia Local només tramita determinades denúncies de dill...