| *

Notícies més llegides



+ Notícies


Olot

Autor: Redacció

Més de 4.800 persones es mouen pel càncer amb la desena edició de la Run4Cancer

+ Notícies  -  04/02/2024  -  21:28

Olot (853) i Riudellots de la Selva (625) han destacat com les localitats amb una major participació


A Olot

A Olot



Avui, un total de 4.820 persones s'han unit en una mostra extraordinària de solidaritat en la desena edició de la Run4Cancer, la cursa solidària organitzada per la Fundació Oncolliga Girona amb motiu del Dia Mundial de la Lluita contra el Càncer. Aquesta iniciativa, destinada a tots els públics, ha reunit participants en corrent o caminant a tretze poblacions gironines de manera simultània.

Olot (853) i Riudellots de la Selva (625) han destacat com les localitats amb una major participació, seguides de prop per Torroella de Montgrí (530), Palafrugell (500), Porqueres (500), Anglès (377), Salt (274), Maçanet de la Selva (250), Aiguaviva (230), Tossa de Mar (221), Navata (155), Planoles (153) i Flaçà (152). Les condicions meteorològiques favorables han contribuït a un increment significatiu de participants en comparació amb l'edició de l'any passat, amb gairebé un miler més d'assistents.

Tot i que la cursa no té una finalitat competitiva, ha atrafegat corredors experimentats que han optat principalment per la modalitat de 10 km. A més, un públic més familiar ha triat completar el recorregut de 5 km, sigui corrent o caminant. L'organització de cada cursa del Run4Cancer ha estat a càrrec de la delegació d'Oncolliga en cada població, amb el suport d'ajuntaments, consells comarcals i entitats locals.

Aquesta iniciativa, que va veure la llum l'any 2015, persegueix dos objectius essencials. D'una banda, recaptar fons per finançar els serveis que l'Oncolliga ofereix per millorar la qualitat de vida dels pacients de càncer i les seves famílies, incloent suport psicològic, fisioteràpia, estètica oncològica, banc de perruques, préstec de material, i serveis residencials. D'altra banda, aquest esdeveniment es converteix en una oportunitat per promoure l'activitat física, un hàbit saludable que pot ajudar a prevenir l'aparició del càncer.


Autor: Redacció


#olot






Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno también cobra del alquiler: ¿es un fondo buitre?

Si el Gobierno exige sacrificios a los propietarios, que empiece por explicar cuánto está dispuest...


alt - Pedro Sánchez

Carles Enric

Lo imposible de Pedro Sánchez

Ocho años de poder, polémicas y responsabilidades desplazadas han convertido lo inverosímil en ru...