| *

Notícies més llegides



El Ripollès


Ripoll

Autor: Redacció

Refugis climàtics a Ripoll: Comoditat tèrmica en dies de calor intensa

El Ripollès  -  22/08/2023  -  14:13

A més d'aquests espais interiors, diversos llocs públics amb ombra estan disponibles per evitar l'exposició directa al sol


Refugis climàtics de Ripoll

Refugis climàtics de Ripoll



Durant aquests dies d'escalfor intensa, l'Ajuntament de Ripoll, en col·laboració amb el Departament d'Acció Cívica i Comunitària, ha posat a disposició dels residents dos espais municipals que actuen com a refugis climàtics, proporcionant un ambient de confort tèrmic enmig d'una calor extrema. El Museu Etnogràfic i el Casal Cívic i Comunitari de la Devesa del Pla han estat habilitats per acollir aquells que necessitin un alleujament de les altes temperatures.

A més d'aquests espais interiors, diversos llocs públics amb ombra estan disponibles per evitar l'exposició directa al sol: la Font del Sant, el Passeig Vedrunes, la Pista de Sant Pere, el Pati darrere el Monestir, el Passeig Mestre Guich, el Passeig Ragull, el Parc de l'Estació, el Parc de la Devesa, el Passeig President Macià i la Font d'Engordans. Per assegurar una hidratació adequada, les fonts d'aquestes àrees s'han mantingut obertes.

A més, per afrontar els efectes de l'onada de calor, el Departament d'Interior de la Generalitat de Catalunya ha proporcionat una sèrie de recomanacions que es poden consultar a través d'aquest enllaç:
https://cutt.ly/iwhVIi96 . Aquestes mesures són fonamentals per garantir el benestar de la comunitat en aquestes circumstàncies climàtiques adverses.

MAPA REFUGIS CLIMÀTICS

 


Autor: Redacció


#ripoll


#ripoll





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

Maricarmen: seis días para una urgencia que llevaba décadas esperando

Más de 24.000 lanzamientos en 2025, una legislación conocida desde hace décadas y solo seis días...


alt - Feijóo en el Congreso de los Diputados / GN

Carles Enric

El PP pierde el relato

Feijóo corre el riesgo de confiar su llegada a La Moncloa al desgaste de Sánchez mientras el PP co...