| *

Notícies més llegides



El Ripollès


Ripoll

Autor: Redacció

Sílvia Orriols: “Suposo que Tània Verge espera que m’agenollés i rendís (com ella) a les exigències i misogínia d’alguns col·lectius musulmans”

El Ripollès  -  07/08/2023  -  19:09

L’alcaldessa de Ripoll contesta així a la consellera d’Igualtat, que havia lamentat el “contingut i to” de la carta on Orriols demanava que el burquini no fos present a les piscines municipals




L’alcaldessa de Ripoll, Sílvia Orriols, ha contestat avui la consellera d’Igualtat i Feminismes de la Generalitat de Catalunya, Tània Verge, qui va mostrar la preocupació pel “contingut i el to” de la carta que Orriols havia publicat sobre l’ús dels burquinis a les piscines municipals. En concret, l’alcaldessa demanava al govern català que “rectifiqués” la decisió de tolerar aquesta peça de roba en aquests espais. 

“Suposo que esperava que m’agenollés i rendís (com ella) a les exigències i misogínia d’alguns col·lectius musulmans. Doncs no”, ha apuntat Orriols a través de les seves xarxes socials. 

La carta

Els fets d’aquesta picabaralla dialèctica es remunten fa una setmana, quan l’alcaldessa, mitjançant la missiva dirigida precisament a Verge, demanava “prou concessions a les comunitats islàmiques que no respecten els drets de les nenes i les dones”. A la nota, Orriols també manifestava la seva “disconformitat amb la decisió de permetre el vestit de bany integral a les piscines de titularitat pública, cedint així a la demanda de diferents associacions islàmiques que pretenen introduir a Occident les actituds i normatives misògines existents a països de majoria musulmana”. “El govern hauria de vetllar pels drets de totes les nenes i dones que resideixen al país i combatre les pressions de determinats col·lectius que pretenen importar models misògins provinents d’estats que no respecten ni els drets ni les llibertats de les dones”, apuntava.


Autor: Redacció


#ripoll


#ripoll





Comentaris (1)

Josep Maria 2023-08-08 12:11:25

Completament d'acord amb la Sílvia Orriols



La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

Maricarmen: seis días para una urgencia que llevaba décadas esperando

Más de 24.000 lanzamientos en 2025, una legislación conocida desde hace décadas y solo seis días...


alt - Feijóo en el Congreso de los Diputados / GN

Carles Enric

El PP pierde el relato

Feijóo corre el riesgo de confiar su llegada a La Moncloa al desgaste de Sánchez mientras el PP co...