| *

Notícies més llegides




OLOT 'Ciutat dels Detalls'


Olot

Autor: Redacció

Arrenca una nova edició de l'Estiu Riu d'Olot: Més de 1.500 infants i joves participen en les activitats de lleure

OLOT 'Ciutat dels Detalls'  -  03/07/2023  -  14:46

Enguany, s'ha observat un augment de l'interès en les activitats esportives, com el bàsquet, l'hoquei, el patinatge, el vòlei i els cursos de natació i gimnàstica artística




L'Ajuntament d'Olot ha iniciat una nova edició de l'Estiu Riu d'Olot, un programa d'activitats de lleure destinades a infants i joves d'entre 2 i 17 anys. Amb un total de 20 propostes diverses, aquesta edició ofereix una gran varietat d'oportunitats per als participants. Destaca la segona edició del projecte "Fart@ d'avorrir-me", que combina la cultura i l'educació per a joves amb inquietuds artístiques en àmbits com la literatura, la música, la dansa i el circ.

Una altra proposta destacada és el Campus Next Level Gigante de bàsquet, que compta amb la participació de joves provinents d'arreu d'Europa, com Suècia i Dinamarca, així com d'altres punts d'Espanya. A més, els casals de mainada són una opció popular entre els més petits.

Amb més de 1.500 infants i joves inscrits, aquesta edició ha superat el nombre d'inscripcions de l'any anterior, una tendència que l'Ajuntament d'Olot valora de manera molt positiva, ja que demostra un creixent interès per les propostes formatives de la ciutat. Per garantir el bon desenvolupament de les activitats, un centenar de monitors i monitores de lleure estan a càrrec de la supervisió i l'acompanyament dels participants.

Enguany, s'ha observat un augment de l'interès en les activitats esportives, com el bàsquet, l'hoquei, el patinatge, el vòlei i els cursos de natació i gimnàstica artística, així com la novetat d'aquest any, el Campus de Gimnàstica, que ha atrafegat una quarantena d'inscrits. Cal destacar el suport de les entitats i associacions esportives d'Olot, que han col·laborat com a monitors, gestors i assessors de les activitats esportives, així com l'important paper de la Brigada Jove.

L'Estiu Riu d'Olot ofereix una ampla oferta d'activitats tecnològiques, artístiques, esportives, culturals i de lleure educatiu, adaptades a diferents edats i amb un clar objectiu educatiu i formatiu. Les propostes es poden consultar a la Guia Activa de l'Estiu, una publicació comarcal que recull una àmplia gamma d'iniciatives no només a Olot, sinó també a la comarca de la Garrotxa. Aquest document proporciona informació detallada sobre cada activitat, incloent les dates, els llocs, les edats dels participants, els preus, el nombre de places i altres informacions rellevants per a les famílies interessades.

L'Estiu Riu d'Olot és una oportunitat única perquè infants i joves gaudeixin de l'estiu, aprenguin i descobreixin noves passions en un entorn segur i divertit. Amb l'èxit d'aquesta nova edició, l'Ajuntament d'Olot reafirma el seu compromís de promoure activitats enriquidores per a la joventut i de fomentar la participació en el temps de lleure.


Autor: Redacció


#olot


#olot





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Ceuta

Carles Enric

Mehdi, el «Pollo Carvajal» de Marruecos, con Ceuta de fondo

Un antiguo número dos de la inteligencia marroquí amenaza con destapar los secretos más oscuros d...


alt - Ràdio Llançà

Alícia Pérez

Censura, un trist WhatsApp i covardia política: com la batllessa de Llançà va decapitar la ràdio del poble

La batllessa de Junts va fulminar per WhatsApp Quim Agustí, creador i ànima de Ràdio Llançà, i ...