| *

Notícies més llegides




Actualitat Girona


Girona / Calonge

Autor: Redacció

Girona obté el segell europeu d'excel·lència EFFE per a ciutats i regions amb festivals

Actualitat Girona  -  23/04/2023  -  21:05

L'adhesió ha tingut lloc avui en el marc de la jornada de benvinguda de l'Arts Festival Summit de l'Associació Europea de Festivals


Signatura segell EFFE

Signatura segell EFFE



Girona ha obtingut aquest vespre el segell europeu d'excel·lència EFFE (Europe for Festivals, Festivals for Europe) per a ciutats i regions amb festivals, una distinció que atorga l'Associació Europea de Festivals (EFA) i que es renova cada tres anys. L'alcaldessa de Girona, Marta Madrenas, i el president de l'EFA, Jan Briers, han signat aquest vespre el document que acredita l'atorgament del segell a la ciutat a l'Auditori de La Mercè en el marc de la jornada de benvinguda de l'Arts Festival Summit de l'EFA. Després de la signatura, l'acte ha comptat amb les intervencions musicals de Jordi Savall, Rufus Wainwright i Jorn Weisbrodt.

El segell EFE és un reconeixement a les ciutats que volen associar i integrar el seu desenvolupament i la seva imatge amb un compromís cap als festivals, la cultura i Europa. Les ciutats fundadores d’aquest segell són Belgrad, Bergen, Edimburg, Gant, Cracòvia, Leeuwarden i Ljubljana.

L'Arts Festival Summit de l'Associació Europea de Festivals tindrà lloc a Girona i Peralada entre el 23 i el 26 d'abril i està organitzat pel Festival Castell de Peralada, que actua com a amfitrió de la cimera. Es preveu que hi assisteixin 200 delegats de festivals internacionals procedents de 35 països, amb representants d'alguns dels certàmens més grans i antics d'Europa, com el Festival Internacional d’Edimburg, l’Schleswig-Holstein Musik Festival, el Festival van Vlaanderen, el BOZAR, el Gdansk Shakespeare Festival,  la Music Biennale Zagreb, el Varna Summer International Music Festival, el Festival della Valle d’Itria, i molts més.

El programa de les jornades inclou una sèrie de trobades, converses, aprenentatge i moments per al networking entre organitzadors de festivals i els representants de les seves ciutats i regions, així com amb altres persones d’aquest sector.  


Autor: Redacció


#girona


#girona





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Policia Local de Lloret / © Gironanoticies.com

Seccions sindicals de Lloret de Mar SIP-FEPOL / CSIF

No tot està permès

SIP-FEPOL i CSIF exigeixen al regidor Alejandro una rectificació pública després que relacionés ...


alt - Acollim Ara

Xavier Rius

Catalunya, terra d’acollida

La crisi de Ceuta torna a despullar les contradiccions d’un progressisme que va omplir els carrers...