| *

Notícies més llegides




Actualitat Girona


Girona

Autor: Redacció

L’Ajuntament de Girona realitza l’acte en record de les persones difuntes al cementiri vell

Actualitat Girona  -  01/11/2022  -  18:17

L’alcaldessa de Girona ha presidit la tradicional ofrena floral al cementiri vell de la ciutat amb motiu de la diada de Tots Sants acompanyada de diversos regidors i regidores del consistori


Acte en record de les persones difuntes a Girona

Acte en record de les persones difuntes a Girona



L’Ajuntament de Girona ha realitzat avui el tradicional acte en record de les persones difuntes de la ciutat, que es fa cada any coincidint amb la diada de Tots Sants. Ha tingut lloc al cementiri vell de Girona i ha estat presidit per l’alcaldessa de Girona, Marta Madrenas. També ha comptat amb l’assistència del vicealcalde i regidor de Cultura de l’Ajuntament de Girona, Quim Ayats; de la portaveu del grup municipal del PSC, Sílvia Paneque, així com de diversos regidors i regidores de l’equip de govern (JxCat i Esquerra), de Guanyem Girona i del PSC, i ciutadania a títol individual.

Després de l’ofrena floral amb l’escut de la ciutat com a gest de reconeixement als difunts i a les difuntes, s'ha fet un minut de silenci. Tot seguit, les autoritats han visitat el nou espai de dol del cementiri destinat a les persones que han patit una pèrdua perinatal, gestacional o neonatal. També han visitat el mur on hi ha els noms de víctimes de la repressió i persones que van ser afusellades durant el franquisme.

"Sempre és bo tenir un record especial i sentit per tots els gironins i gironines que ens han deixat, tant per les persones properes com per la ciutadania en general que ha construït la nostra ciutat. Enguany, des de l'Ajuntament i gràcies a una moció aprovada pel Ple comptem amb un nou espai dedicat a unes persones que la seva mort era afrontada com un tabú, em refereixo al dol perinatal, gestacional i neonatal. Dotar el cementiri d'un espai on mares i pares tinguin un lloc on expressar-se i poder viure aquest dol dels seus fills i filles és important", ha afirmat l’alcaldessa de Girona, Marta Madrenas.


Autor: Redacció


#girona


#girona





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Policia Local de Lloret / © Gironanoticies.com

Seccions sindicals de Lloret de Mar SIP-FEPOL / CSIF

No tot està permès

SIP-FEPOL i CSIF exigeixen al regidor Alejandro una rectificació pública després que relacionés ...


alt - Acollim Ara

Xavier Rius

Catalunya, terra d’acollida

La crisi de Ceuta torna a despullar les contradiccions d’un progressisme que va omplir els carrers...