| *

Notícies més llegides




Actualitat Girona


Girona

Autor: Redacción

L’Ajuntament de Girona substitueix els graons de fusta del parc del Migdia

Actualitat Girona  -  03/01/2022  -  16:29

En el marc de les actuacions de manteniment de l’espai també s’ha adequat l’accés al mirador del llac artificial i s’ha substituït la barana que l’envolta




L’Ajuntament de Girona ha finalitzat les obres de substitució dels graons de fusta que donen accés al parc del Migdia des del carrer de Josep Ametller i Viñas. L’alcaldessa de Girona, Marta Madrenas, i la regidora de Mobilitat i Via Pública del consistori, Marta Sureda, van visitar l’espai la setmana passada, un cop acabades les actuacions.

Les obres, dutes a terme per les brigades municipals, han consistit en la substitució de la plataforma esgraonada de l’accés est al parc per formigó tenyit de color sorrenc. L’escala estava deteriorada pel desgast i la humitat de la zona, i calia fer-hi manteniment. A més, la superfície era relliscant, i podia provocar caigudes a les persones vianants. En la mateixa intervenció s’ha renovat el passamà central de l’estructura, que havia quedat oxidat, i se n’ha instal·lat un altre d’acer inoxidable.

D’altra banda, al mateix parc del Migdia, les brigades han adequat el camí d’accés al mirador que hi ha al mig del llac artificial. En aquest cas, els treballs es va dur a terme el mes d’octubre, i van consistir en la neteja de la vegetació, la reparació de tres graons de fusta malmesos, i la renovació de la barana que envolta el mirador. Aquesta tanca de fusta estava deteriorada i s’ha substituït per una de ferro, amb suports de plàstic reciclat. La nova barana està feta amb materials més resistents i es preveu que suposi un menor manteniment.


Autor: Redacción


#girona


#girona





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Policia Local de Lloret / © Gironanoticies.com

Seccions sindicals de Lloret de Mar SIP-FEPOL / CSIF

No tot està permès

SIP-FEPOL i CSIF exigeixen al regidor Alejandro una rectificació pública després que relacionés ...


alt - Acollim Ara

Xavier Rius

Catalunya, terra d’acollida

La crisi de Ceuta torna a despullar les contradiccions d’un progressisme que va omplir els carrers...