| *

Notícies més llegides



La Garrotxa


Sant Joan les Fonts

Autor: Redacció

L'Ajuntament de Sant Joan les Fonts compta amb els serveis d'Integra per diferents tasques

La Garrotxa  -  06/10/2021  -  09:23

D'aquesta manera, el consistori referma la seva aposta per les empreses de proximitat i consciència social


Ple Ajuntament de Sant Joan les Fonts

Ple Ajuntament de Sant Joan les Fonts



L'Ajuntament de Sant Joan les Fonts ha contactat amb els serveis d'Integra per fer diferents tasques de servei a la ciutadania. D'aquesta manera, el consistori referma la seva aposta per les empreses de proximitat i consciència social. En concret, la primera tasca que se'ls ha encarregat als joves ha estat el repartiment del Butlletí Municipal, corresponent al mes d'octubre, a diferents llars.

En el primer dia de tasques, l'equip d'Integra ha visitat l'Ajuntament i s'ha trobat amb l'alcaldessa, Maria Vidal, i la primera tinenta d'alcaldessa, Anna Serra, que els hi han donat la benvinguda.


Autor: Redacció


#santjoanlesfonts


#santjoanlesfonts





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Pedro Sánchez

Carles Enric

Lo imposible de Pedro Sánchez

Ocho años de poder, polémicas y responsabilidades desplazadas han convertido lo inverosímil en ru...


alt - Sílvia Orriols / © Gironanoticies.com

Xavier Rius

Per què puja Aliança

El desgast dels partits tradicionals, el debat sobre la immigració i un cordó sanitari contraprodu...