| *

Notícies més llegides



La Garrotxa


Sant Joan les Fonts

Autor: Redacció

Incorporació d'un Agent Cívic a Sant Joan les Fonts

La Garrotxa  -  30/12/2020  -  19:55

La figura s'ha decidit regular després que aquest estiu es contractés un servei de vigilància nocturna per fer front a problemes d'incivisme i donés resultat




L'Ajuntament de Sant Joan les Fonts ha incorporat ja un Agent Cívic. En Sergi serà l'encarregat de fer aquestes tasques d'avui endavant. La figura s'ha decidit regular després que aquest estiu es contractés un servei de vigilància nocturna per fer front a problemes d'incivisme i donés resultat.
 

Les funcions bàsiques d'aquesta figura són custodiar i vigilar els béns, serveis, instal·lacions i dependències municipals, ordenar i regular el trànsit dins el nucli urbà, d'acord amb les normes de circulació, participar en les tasques d'auxili al ciutadà i de protecció civil en general, vetllar pel comportament cívic de la ciutadania en actes públics i comportaments individuals, vetllar pel compliment de les ordenances i disposicions municipals, especial amb el les relatives a tinença i protecció d'animals, d'aparcament i convivència i via pública.


Autor: Redacció


#santjoanlesfonts


#santjoanlesfonts





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno también cobra del alquiler: ¿es un fondo buitre?

Si el Gobierno exige sacrificios a los propietarios, que empiece por explicar cuánto está dispuest...


alt - Pedro Sánchez

Carles Enric

Lo imposible de Pedro Sánchez

Ocho años de poder, polémicas y responsabilidades desplazadas han convertido lo inverosímil en ru...