| *

Notícies més llegides



Baix Empordà


Calonge i Sant Antoni

Autor: Redacció

Xavier Matas i Marina Alcaide s'imposen al XXXIII Torneig Obert del Club Tennis Piper's

Baix Empordà  -  13/08/2020  -  09:23

Aquesta competició forma part del circuit d'Oberts de la Federació Catalana de Tennis




Durant la setmana passada, del 3 al 9 d'agost, es va celebrar el XXXIII Torneig Obert del Club de Tennis i Pàdel Piper's de Calonge i Sant Antoni. Aquesta competició forma part del circuit d'Oberts de la Federació Catalana de Tennis. Els guanyadors de la categoria masculina i femenina van ser Xavier Matas i Marina Alcaide. Al torneig, es va comptar amb la participació de 55 jugadors i 19 jugadores.

Ambdues finals es van disputar el diumenge 9 d'agost. Matas, del Club Tennis Laietà (Barcelona), va guanyar al seu rival, Nil Regàs (Club Tennis Girona), per 6-4 i 6-3. La final femenina la va vèncer Marina Alcaide (Club Tennis Vic i resident als Estats Units) enfront Carlota Verdú (Club Natació Sant Cugat). El resultat va ser de 6-0 i 6-1.


Autor: Redacció


#calonge


#calonge





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno también cobra del alquiler: ¿es un fondo buitre?

Si el Gobierno exige sacrificios a los propietarios, que empiece por explicar cuánto está dispuest...


alt - Pedro Sánchez

Carles Enric

Lo imposible de Pedro Sánchez

Ocho años de poder, polémicas y responsabilidades desplazadas han convertido lo inverosímil en ru...