| *

Notícies més llegides



Baix Empordà


Calonge

Autor: Redacció

Jordi Soler: “És urgent activar el 20% del superàvit de l’Ajuntament en ajudes per pal·liar la crisi i no ajornar més un ple extraordinari per fer front a les dificultats i reactivar Calonge i Sant Antoni”

Baix Empordà  -  30/04/2020  -  15:57

Després de 7 dies que els grups de l’oposició reclamessin celebrar un ple extraordinari per prendre mesures amb l’objectiu de pal·liar la colpidora crisi que viu Calonge i Sant Antoni


Ajuntament de Calonge

Ajuntament de Calonge



En el marc de la reunió de seguiment de Junts per Calonge i Sant Antoni vers la colpidora crisi que viu el municipi, i havent pres contacte amb els sectors del municipi i propostes ciutadanes, la formació municipal reclama no ajornar més la convocatòria d’un ple extraordinari per fer front a la colpidora crisi sanitària, econòmica i social.

 Jordi Soler, president del grup municipal de Junts per Calonge i Sant Antoni, va voler traslladar que: “És urgent activar el 20% del superàvit de l’Ajuntament en ajudes per pal·liar la crisi i no ajornar més un ple extraordinari per fer front a les dificultats i reactivar Calonge i Sant Antoni. És urgent, és necessari i es pot fer.”

 Després de 7 dies que els grups de l’oposició reclamessin celebrar un ple extraordinari per prendre mesures amb l’objectiu de pal·liar la colpidora crisi que viu Calonge i Sant Antoni, l’equip de govern d’ERC-Avancem no ha anunciat la data de la convocatòria ni han obert cap diàleg amb els regidors que integren el consistori. Cal recordar que des del febrer no s’ha celebrat cap ple municipal.

 Només des d’una entesa transversal per a la reactivació, d’escolta activa dels diferents sectors, més afectats per la crisi, de Calonge i Sant Antoni i la col·laboració de la ciutadania i del teixit associatiu del municipi es podrà superar l’actual context de dificultats.


Autor: Redacció


#calonge


#calonge





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno también cobra del alquiler: ¿es un fondo buitre?

Si el Gobierno exige sacrificios a los propietarios, que empiece por explicar cuánto está dispuest...


alt - Pedro Sánchez

Carles Enric

Lo imposible de Pedro Sánchez

Ocho años de poder, polémicas y responsabilidades desplazadas han convertido lo inverosímil en ru...