| *

Notícies més llegides



Turisme


Autor: Gironanoticies.com

LLANÇÀ APOSTA PEL SENDERISME COM A PRODUCTE TURÍSTIC.

Turisme  -  17/03/2008  -  07:57

van presentar la nova xarxa d’itineraris de Llançà i les 10 rutes senyalitzades del projecte “Les rutes de la Mar d’Amunt”.


GIRONANOTICIES.COM

GIRONANOTICIES.COM



El passat divendres 14 de març a les 12h va tenir lloc a la Nova Oficina de Turisme de Llançà una jornada de senderisme. Aquesta es va centrar en la presentació de diversos projectes relacionats amb la descoberta del territori llançanenc. Va inaugurar l’acte el Sr. Pere Vila, alcalde de Llançà, agraint l’assistència i convidant a tothom a descobrir el territori de la comarca mitjançant les diferents rutes de senderisme que ofereixen la possibilitat de gaudir d’unes vacances en harmonia amb l’entorn. Seguidament, es van presentar les visites guiades gratuïtes de Llançà per aquesta Setmana Santa. Enguany l’àrea de Turisme us ofereix la possibilitat de conèixer el Llançà Medieval, El Port i la Llotja, La carrerada que condueix al Monestir de Sant Pere de Rodes i una nova sortida: Llançà, Platges i Pescadors. Les sortides seran del divendres 21 al dilluns 24 de març a les 11.30h. Posteriorment, la Sra. Adriana Ramon, coordinadora del projecte, la Sra. Olga Sabater, tècnica de Turisme del Consell Comarcal de l’Alt Empordà, van exposar el projecte Itinerànnia, un projecte de senderisme que unifica a través d’una xarxa les comarques de l’Alt Empordà, La Garrotxa i el Ripollès apostant per la millora del territori i del teixit socio-econòmic. I finalment, el Sr. Xavier Camps, President de l’Associació Alt Empordà Turisme i gerent de l’empresa Terramar, va presentar la nova xarxa d’itineraris de Llançà i les 10 rutes senyalitzades del projecte “Les rutes de la Mar d’Amunt”.


Font: Gironanoticies.com

Autor: Gironanoticies.com





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Ceuta

Carles Enric

Mehdi, el «Pollo Carvajal» de Marruecos, con Ceuta de fondo

Un antiguo número dos de la inteligencia marroquí amenaza con destapar los secretos más oscuros d...


alt - Ràdio Llançà

Alícia Pérez

Censura, un trist WhatsApp i covardia política: com la batllessa de Llançà va decapitar la ràdio del poble

La batllessa de Junts va fulminar per WhatsApp Quim Agustí, creador i ànima de Ràdio Llançà, i ...