| *

Notícies més llegides



Cultura


Autor: JOAN_COMALAT

L´artista Benet Costa ha inaugurat els seus "Suports" al Tint.

Cultura  -  11/05/2007  -  13:31

La presentació d'aquest artista ha anat a càrrec de l'especialista en art redactora de la Revista Bon Art Mireia Guillaumes.


GIRONANOTICIES.COM

GIRONANOTICIES.COM



L'artista nascut a Sant Esteve de Guialbes però que actualment resideix i te l'estudi de pintura a la ciutat del estany,Benet Costa, va inaugurar aquest divendres a les vuit del vespre,una amplia col.lecciò de les seves darreres produccions pictòriques. Actualment aquest artista està en una nova etapa creativa desprès d'haver practicat durant molts anys,el paisatgisme de indrets rurals i històrics de la comarca amb un clar segell personal en que destaca'n.se molt per un lirisme difós La col.lecciò que ha escollit l'artista per exposar aquest cop,al mític local mitja-val de la Llotja del Tint banyolí,està mes integrada en estils abstractes i practicada damunt gran superfícies. La presentació d'aquest artista ha anat a càrrec de l'especialista en art redactora de la Revista Bon Art Mireia Guillaumes,també ha estat present a a questa inauguraciò el regidor de Cultura Sr.Joan Julià i el propi artista a més de molts amics i amants de l´art i la comunicació.


Font: JOAN_COMALAT

Autor: JOAN_COMALAT





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - il·luminació d’AliExpress

Alícia Pérez

I això és en què ens gastem els diners? La «il·luminació d’AliExpress» arriba a la Casa del Mar de Llançà

L’Ajuntament de Llançà brinda amb cava per una actuació pagada amb diners públics que deixa fo...


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

Tu inquilino es vulnerable. Tú pagas la factura

Proteger a las familias vulnerables es una obligación pública, pero el Estado no puede trasladar l...