logo
Imprimir
27-07-2016 | 09:25hs
•OLOT 'CIUTAT DELS DETALLS'

Dansa d'Agost i Caiguts del Cel arriben aquesta tardor al Teatre

El festival El Més Petit de Tots, dansa amb Espheres de Moviment Lantana, circ amb In Tarsi de la companyia EIA i una nit de terror per també formen part de la programació


La programació teatral de tardor a Olot començarà amb l'espectacle Dansa d'Agost, de la companyia La Perla 29. Nora Navas, Mónica López, Marta Marco, Carlota Olcina i Màrcia Cisteró es posen a la pell de les cinc germanes Mundy. La història narra amb tendresa i nostàlgia la vida de 5 dones d'entre trenta i quaranta anys d'un petit poble de la Irlanda Rural, l'any 1936. L'obra es representarà el divendres 30 de setembre, a les 21 h.

A Caiguts del cel, Emma Vilarasau i Jordi Bosch encarnen una parella de mitjana edat a qui un bon dia, se'ls apareixen diners al menjador de casa sense cap explicació aparent. L'obra, on també hi actuen Àlex Casanovas i Anna Barrachina, és una comèdia hilarant, un retrat àcid del sistema capitalista i de la cobdícia. Es podrà veure el divendres 14 d'octubre, a les 21 h.

El divendres 28 d'octubre, tindrà lloc l'activitat Ciutat del Terror. Constarà d'una gimcana de por pensada per a joves pel centre d'Olot, a les 21 h, i la projecció de la pel·lícula It follows a les 22.30 h, al Teatre Principal. La projecció és oberta a tothom i gratuïta pels participants de la gimcana.

Per als menors de 5 anys, torna el festival El Més Petit de Tots, amb propostes d'arts escèniques pensades expressament per a ells. S'hi podran veure dos espectacles: Upside Down, de la companyia holandesa Dansmakers, en el qual una ballarina i un músic experimenten amb el so i el moviment. I, Little Night d'Imaginart, una experiència interactiva en la qual els més petits són els protagonistes d'una història de personatges fantàstics i humor.

L'espectacle de dansa Espheres arriba el dijous 10 de novembre, vigília del festival Lluèrnia, a les 21 h al Teatre. Moviment Lantana representa la versió en sala d'un espectacle que van estrenar al Sismògraf 2016, a davant l'Observatori Astronòmic de Batet. La coreografia es basa en el so que emeten les estrelles i els planetes.

L'última de les propostes serà In Tarsi, a càrrec de la companyia Eia. El dissabte 17 de desembre, a les 20 h, quatre acròbates ens transportaran a un univers habitat per fragments de vida. Un espectacle reflexiu i visceral, ple de dansa, teatre físic i tècniques de circ, com equilibris acrobàtics, banquina o minitrampolí.

Les entrades es posaran a la venda el dimarts 13 de setembre a les 10 del matí a les taquilles del Teatre Principal d'Olot, Can Trincheria i a través del web www.olotcultura.cat





Link:
https://gironanoticies.com/noticia/38933_dan-adago-ticaigut-delcelarribenaque-tatardoralteatre-1.htm