![]() |

Aquest certamen assoleix el rècord de participants, superant clarament els 32 inscrits de l'edició anterior i es consolida com un dels punts de trobada de la pintura ràpida de la demarcació de Girona
Un total de 46 pintors van participar dissabte en la quarta edició del Concurs de pintura ràpida de Calonge. D'aquesta manera, aquest certamen assoleix el rècord de participants, superant clarament els 32 inscrits de l'edició anterior i es consolida com un dels punts de trobada de la pintura ràpida de la demarcació de Girona.
El jurat, format per Jordi Rosell, Àngel Serrano, Jordi Serra, Mercè Jofre i Joaquim Comes, va decidir atorgar el primer premi, dotat amb 800€, a Joan Josep Català. El segon premi, amb 500 € va ser per Júlio Garcia, el tercer, amb 400 € per Joan Coch, el quart amb 350€ per Jordi Colillas; el cinquè, amb 300 € fou per Alejandro Miras i el sisè, amb 200 €, per Narcís Sala. Finalment, el premi juvenil va ser per Álvaro Taberner, que va obtenir com a obsequi material de pintura per valor de 150 €.
El Concurs de Pintura Ràpida de Calonge està organitzat per l'Ajuntament de Calonge, amb la col·laboració de l'aquarel·lista Pere Coll i el patrocini d'Edelmira Belles Arts.