logo
Imprimir
13-10-2015 | 23:20hs
•OLOT 'CIUTAT DELS DETALLS'

Olot registra un 100% d’ocupació aquest cap de setmana.

La gran afluència de visitants d’aquests dies a Olot s’ha notat especialment en el quiosc turístic, que ha informat 350 persones.


Els allotjaments turístics d’Olot han assolit aquest cap de setmana llarg la plena ocupació. La nit de dissabte 10 d’octubre i la de diumenge 11, els hotels i pensions de la ciutat van tenir ocupades totes les places disponibles, segons dades recollides per l’Oficina de Turisme d’Olot. Aquestes xifres suposen un increment de 26,8% en relació a les mateixes dates de l’any passat en què, tot i que la festivitat del Pilar va coincidir en diumenge, el percentatge de places ocupades durant el mateix cap de setmana de 2014 va ser del 73,2%. Les bones ocupacions registrades a Olot durant aquest cap de setmana llarg confirmen la tendència positiva que, des de principis d’any, està recollint la ciutat.

L’augment de visitants que Olot i la Garrotxa ha tingut aquests dies també s’ha notat al quiosc d’informació turística del vial Sant Jordi. En els dos matins (dissabte 10 i diumenge 11) que s’ha ubicat al costat de l’escultura del marc, s’ha facilitat informació a un total de 350 persones (154 dissabtes i 196 diumenges). De les persones ateses, la majoria han tingut com a procedència la ciutat de Barcelona i la resta de comarques barcelonines (82%) mentre que la resta de visitants han estat de Girona (1,7%), Tarragona (4,8%), un 2,6% de Lleida i un 5,1% de l’Estat Espanyol, principalment de València, entre altres.

El punt d’informació turística s’instal·larà al vial Sant Jordi tots els caps de setmana del mes d’octubre i novembre. Respon a la voluntat d’informar els visitants que accedeixen a la ciutat dels punts d’interès de la zona i dels atractius que els ofereix el centre d’Olot. El cap de setmana passat, els responsables del quiosc van atendre 132 persones mentre que aquest pont, han arribat a les 350 atencions.




Link:
https://gironanoticies.com/noticia/33952_olotregi-traun100docupacioaque-tcapde-etmana-1.htm