![]() |

28a edició de l’Oktoberfest Platja d’Aro, del 9 al 12 d’octubre.
Tret de sortida de l'Oktoberfest aquest capvespre amb la tradicional Punxada del Primer Barril i, tot seguit, l’actuació de The Dry River Stompers-Aupaswing, i la seva proposta participativa per aprendre a ballar swing.
Vint-i-vuitena edició de l’Oktoberfest Platja d’Aro, del 9 al 12 d’octubre, a la Plaça del Mil·lenari, a l’inici de la gran avinguda per a vianants davant el Palau d’Esports i Congressos. L’entrada al recinte, on hi ha instal·lats els estands, és gratuïta, i s’hi pot trobar una trentena de marques internacionals; i per primer cop, a novetat d’enguany, la presència de diversos productors artesanals catalans. També hi ha programades una desena actuacions musicals d’estil divers: xarangues, versions i ball popular. Durant quatre dies, els 20.000 visitants previstos, poden gaudir de tota la cervesa, la música i l’animació que caracteritzen aquesta celebració d’origen alemany que ha esdevingut des de l’any 1987 la gran festa de tardor de Platja d’Aro.
L’Oktoberfest obre cada dia a les 12.30 h del migdia, i tanca l’activitat a la una de la matinada (excepte el diumenge 12 d’octubre a les 23 h).