logo
Imprimir
05-10-2015 | 16:23hs
•LA GARROTXA

Unes 4.000 persones visiten la Fira de Bruixeria de Sant Joan les Fonts.

Magnífica celebració del desè aniversari de la Fira de Bruixeria on l'organització ha volgut retre homenatge a totes les cultures espirituals que han passat per les edicions anteriors.


Unes 4.000 persones han viscut aquest cap de setmana la màgia i la professionalitat que caracteritza la Fira Internacional de la Bruixeria de Sant Joan les Fonts, que ha aconseguit atreure persones importants del món esotèric, professionals del sector, visitants encuriosits, i famílies d’arreu de Catalunya i Espanya.

Magnífica celebració del desè aniversari de la Fira de Bruixeria on l'organització ha volgut retre homenatge a totes les cultures espirituals que han passat per les edicions anteriors. En la inauguració va participar el Sr. Sebastià d’Arbó, qui va obrir la primera edició de la Fira i a qui se li ha encarregat l'obertura en aquest desè aniversari.









Link:
https://gironanoticies.com/noticia/33828_une-4000per-one-vi-itenlafiradebruixeriade-antjoanle-font--1.htm