logo
Imprimir
11-09-2015 | 21:52hs
•LA GARROTXA

Sant Joan les Fonts celebra una diada molt participativa i estrena acte institucional a La Canya.

Un cop finalitzat l'acte a La Canya, s'ha continuat la celebració de la diada al Castell Estada Juvinyà de Sant Joan les Fonts, on s'han llegit diversos parlaments i s'han escoltat cançons catalanes.


La diada de Catalunya ha estat molt celebrada a Sant Joan les Fonts, enguany s'ha estrenat un acte institucional a La Canya, amb la hissada de l'estelada i el Primer Vol d'Il·lusions, on tots els participants han anotat en un paper, que ha estat repartit pels hereus i les pubilles, un desig que han lligat als globus vermells i grocs escollits per l'acte i després del parlament de l'alcalde i la hissada de la senyera, s'han enlairat. Tot seguit s'ha cantat els segadors i hi ha hagut un refrigeri pels assistents.

Un cop finalitzat l'acte a La Canya, s'ha continuat la celebració de la diada al Castell Estada Juvinyà de Sant Joan les Fonts, on s'han llegit diversos parlaments i s'han escoltat cançons catalanes, els hereus i pubilles han acompanyat l'alcalde en la hissada de la senyera i per cloure l'acte s'ha dut a terme el Vol d'Il·lusions, com és tradicional des de fa cinc anys, i s'ha cantat la cançó dels segadors. Per posar punt final s'ha dut a terme un refrigeri i seguidament tots els inscrits a la Via Lliure de Barcelona han procedit a buscar l'autobús o els cotxes particulars.

En total més de 100 veïns dels municipis de Sant Joan les Fonts han participat en la magnífica diada viscuda a Barcelona, on la participació ciutadana cívica, l'eufòria i l'alegria ha estat present en tot moment.











Link:
https://gironanoticies.com/noticia/33413_-antjoanle-font-celebraunadiadamoltparticipativaie-trenaactein-titucionalalacanya-1.htm