logo
Imprimir
25-05-2015 | 17:33hs
•BAIX EMPORDà

Platja d'Aro celebrarà una tercera Rua de Primavera.

La desfilada de caràcter d’exhibició –sense premis- i transcorre pel recorregut habitual.


Tercera edició de la Rua de Primavera de Platja d’Aro, dissabte 30 de maig (17 h) amb 24 colles carnavalesques, que s’exhibeixen per l’Av. del Cavall Bernat i l’Av. de S’Agaró -recorregut habitual de Carnaval- a mode d’exhibició (no hi ha premis ni classificació per a les colles que hi desfilen). Hi participen una dotzena de colles del municipi, i una dotzena més d’altres poblacions de els comarques de Girona (Caldes de Malavella, La Bisbal d’Empordà, Calonge, Salt, Palamós, Olot, Sant Climent de Peralta i Sant Joan les Fonts), amb un global de 1.200 figurants.

Una iniciativa de la regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro, que ofereix la possibilitat al públic assistent fer un tast de composicions de les carrosses i les evolucions de les comparses de Carnaval, però en un ambient de primavera. Hi són presents les colles locals Qui ens ha enredat?, Els Pimpons, Els Descarrilats, Vas Dat, I a tu què t’importa? Els Pipas, Els Collonuts, Sens Límits, La Xalana del Port, Somos los que somos, Anem de Conya, i No me’n recordo. També les colles Els Makis i Sense Vàlvules (La Bisbal d’Empordà), Els d’Aquí i Pipots (Palamós), Penya S’Tokats (Sant Joan les Fonts), Kinbedeball (Salt) i Els Esbojarrats, Nins Trapelles i Els Floppys (Calonge), Casa Cultural d’Andalusia de la Garrotxa (Olot), Ruta 66 (Sant Climent de Peralta) i Embarrakaldats (Caldes de Malavella).

Altres activitats del cap de setmana són dissabte 30 de maig una nova sessió de Descoberta de la música a la Biblioteca M. Rodoreda (11 h), la inauguració del 7è Concurs-Exposició de Patchwork al Castell de Benedormiens (19 h), composicions que s’exhibeixen fins al 21 de juny.

L’endemà diumenge 31 de maig, hi ha la trobada d’articles d’ocasió Fem Dissabte! a la Plaça del Estanys on simultàniament s’hi fa la Fira de Brocanters (9-14 h). També fins al diumenge 31 de maig encara es pot gaudir de la mostra pictòrica Platja d’Art (onze artistes exposen en els aparadors de tretze establiments) i la campanya gastronòmica El Menú de l’Art amb la participació de set restaurants que obsequien als comensals amb una litografia de l’artista que hi exposa).





Link:
https://gironanoticies.com/noticia/32565_platjadarocelebraraunaterceraruadeprimavera-2.htm