logo
Imprimir
18-12-2014 | 08:00hs
•LA GARROTXA

Dissabte presentació d'un llibre sobre les fonts de Sant Joan les Fonts.

Es presentarà el llibre “Les 256 fonts de Sant Joan les Fonts”, el proper dissabte 20 de desembre a les 7 de la tarda al Monestir.


L’acte anirà acompanyat d’un tast de dos productors locals, i la presentació a càrrec de la periodista santjoanenca Clara Sánchez-Castro Bonfill, que en la cloenda oferirà un petit con-cert de nadales amb el pianista Antoni Mas.

Sant Joan les Fonts és un municipi ric en valors patrimonials, en aquesta activitat del De-sembre Cultural plasmem la importància que tenen per a nosaltres aquests valors, tant en l’àmbit natural, cultural com el gastronòmic. Uns patrimonis que ens aporten la nostra raó de ser com a poble.

Dins el patrimoni natural començarem l’acte amb la presentació d’un llibre on es recullen les fonts del nostre municipi; “Les 256 fonts de Sant Joan les Fonts”, un treball que, amb més de sis anys de recerca al darrere, han portat a terme dos historiadors locals: Manel Soler i Josep Oliveras.
Tot seguit, i aportant el valor gastronòmic a l’acte, comptarem amb la presentació de dos productes nous a càrrec dels productors locals Jordi Vilarrasa i Fermí Corominas.

El fil conductor i la cloenda anirà a càrrec de la periodista, d’origen santjoanenc, Clara Sánchez-Castro Bonfill, que un cop s’hagin acabat les presentacions oferirà un petit conert de Nadales juntament amb el pianista Antoni Mas.




Link:
https://gironanoticies.com/noticia/31132_di-abtepre-entaciodunllibre-obrele-font-de-antjoanle-font--2.htm