logo
Imprimir
04-06-2026 | 11:23hs
•MOTOR

Renault reforça la seva aposta pel tennis d’elit amb Garbiñe Muguruza

La marca allarga fins al 2027 la seva aliança amb l’extennista, coincidint amb el desè aniversari de la seva històrica victòria a Roland Garros

Renault Espanya consolida la seva relació amb Garbiñe Muguruza com a ambaixadora de la marca, reforçant una aliança vinculada als valors de rendiment, elegància, innovació i evolució. L’acord estarà vigent fins al 2027 i representa un nou pas en l’estratègia de la firma francesa per connectar amb el públic a través de l’esport d’elit.

La renovació coincideix amb el desè aniversari de la victòria de Muguruza a Roland Garros, aconseguida el 4 de juny de 2016 davant Serena Williams. Aquell triomf va marcar una fita en el tennis espanyol i encaixa amb el posicionament de Renault al voltant de l’excel·lència, la determinació i la capacitat de superació.

La marca del rombe manté una estreta vinculació internacional amb Roland Garros i ha traslladat aquesta relació també a la seva gamma de productes amb edicions especials com els Renault 5 E-Tech Elèctric Roland Garros i Renault 4 E-Tech Elèctric Roland Garros, dues versions amb detalls exclusius inspirats en el prestigiós torneig parisenc.

Garbiñe Muguruza, actualment codirectora del Mutua Madrid Open, continuarà representant Renault a Espanya en una etapa en què la companyia avança cap a una mobilitat més sostenible, tecnològica i centrada en les necessitats dels usuaris.

La signatura de l’acord va tenir lloc a rnlt©, l’espai estratègic de Renault a Madrid. Amb aquesta col·laboració, Renault reforça la seva presència en el món del tennis, un esport associat a la precisió, l’exigència i la superació constant.




Link:
https://gironanoticies.com/noticia/297272_renaultreforcala-evaapo-tapeltenni-delitambgarbinemuguruza-1.htm