![]() |

L’Aula d’Estudi es posarà en marxa aquest diumenge 10 de maig i estarà disponible fins al 10 de juny coincidint amb el final de curs i el període d’exàmens
La Biblioteca Municipal de Banyoles tornarà a posar en funcionament aquest diumenge 10 de maig l’Aula d’Estudi, un servei adreçat a estudiants i investigadors majors de 16 anys amb l’objectiu de facilitar un espai adequat per preparar els exàmens de final de curs.
El servei estarà disponible fins al 10 de juny i coincideix amb la recta final del curs acadèmic, així com amb el període d’exàmens. L’espai també vol donar resposta a les necessitats dels estudiants que aquests dies preparen proves importants, com ara la Selectivitat, que enguany se celebrarà del 9 a l’11 de juny.
Amb aquesta iniciativa, la Biblioteca de Banyoles ampliarà els seus horaris habituals. De dilluns a divendres obrirà de 10 del matí a 2 del migdia i de 4 de la tarda a 10 de la nit. Els caps de setmana, l’horari serà de dos quarts d’11 del matí a 2 del migdia i de 4 de la tarda a 10 de la nit.
L’Aula d’Estudi ofereix un espai tranquil, confortable i amb connexió oberta a Internet perquè les persones usuàries puguin estudiar, preparar treballs o avançar en les seves tasques acadèmiques i de recerca.
El servei és un recurs impulsat per la Biblioteca Municipal i l’Oficina Jove Cal Drac, i s’ha consolidat com una proposta amb molt bona acceptació entre la comunitat estudiantil de Banyoles i la comarca. De fet, atenent la demanda dels usuaris, el passat mes de desembre es va oferir per primera vegada aquest espai també durant el període d’exàmens de mig curs.
Per accedir a l’Aula d’Estudi, els estudiants i investigadors només hauran de presentar el DNI, NIE o passaport. Durant aquest horari ampliat no s’oferirà el servei de préstec.