logo
Imprimir
07-05-2026 | 12:12hs
•PLA DE L'ESTANY

Banyoles i Veolia segellen un acord de 20.000 euros per impulsar el Campionat d’Europa Multiesport de Triatló

El conveni reforça la col·laboració en l’organització de l’esdeveniment internacional, que portarà prop de 3.000 esportistes a la ciutat aquest juliol

L’Ajuntament de Banyoles i Veolia han signat un conveni de col·laboració per promoure l’esport i la sostenibilitat en el marc de grans esdeveniments esportius nacionals i internacionals. L’acord estableix una aportació econòmica de 20.000 euros per part de Veolia, que es destinarà a l’organització del Campionat d’Europa Multiesport de Triatló 2026, que se celebrarà a Banyoles de l’11 al 19 de juliol, i també al XXXIX Triatló de Catalunya.

La signatura del conveni s’ha fet aquest dimecres a l’Ajuntament de Banyoles i ha anat a càrrec de l’alcalde, Miquel Noguer, i del director executiu de Veolia a la Catalunya Central, Pirineus i Costa Brava, Joaquim Vicens. L’acord tindrà vigència fins a la finalització de l’esdeveniment internacional, que preveu portar al voltant de 3.000 esportistes a la ciutat.

Segons estableix el document, el consistori destinarà els 20.000 euros aportats per Veolia a cobrir les despeses derivades de l’organització del Campionat d’Europa Multiesport de Triatló. A més, l’Ajuntament es compromet a fer difusió de la participació de l’empresa en l’esdeveniment a través dels canals de comunicació corresponents i a incorporar de manera visible el nom i el logotip de Veolia en els materials de difusió i comunicació relacionats amb la prova.

Amb aquest conveni, Banyoles reforça el seu paper com a ciutat referent en l’organització de competicions esportives de primer nivell i posa l’accent en la vinculació entre esport, projecció internacional i sostenibilitat mediambiental. L’acord entre l’Ajuntament i Veolia vol contribuir a garantir el bon desenvolupament d’una cita esportiva que situarà novament la ciutat al centre del calendari europeu del triatló.




Link:
https://gironanoticies.com/noticia/295163_banyole-iveolia-egellenunacordde20000euro-perimpul-arelcampionatdeuropamultie-portdetriatlo-1.htm