logo
Imprimir
09-04-2014 | 22:39hs
•OPINIó

La TDT i la Mar Amunt.

Ara i aquí és necessari dir, alt i clar, que la qüestió de la TDT  en aquest  indret (del nord-est de l’Alt Empordà) sempre ha estat  una qüestió discriminatòria envers  les  persones d’aquest territori.


És  una  vergonya  en majúscules que  en el  territori  que  dona  cobertura  el repetidor  de televisió de la muntanya de  Portbou, anomenat Albera Marítima  o Mar d’Amunt, que  formen  els  municipis de Portbou, Colera ,Llançà, El Port de la Selva i Selva de  Mar no es pugui veure  el  Punt Avui Televisió, el  qual s’hauria de poder  sintonitzar a través del Canal  Català  .

Ara i aquí és necessari dir, alt i clar, que la qüestió de la TDT  en aquest  indret (del nord-est de l’Alt Empordà) sempre ha estat  una qüestió discriminatòria envers  les  persones d’aquest territori. De fet, no s’entén que quan més avança  la tecnologia, més problemes  i mancances patim els territoris allunyats  de les grans  aglomeracions urbanes. A més, és de justícia  recordar, que  en aquest  zona,  d’ençà que es va posar  en marxa la TDT, ja vàrem deixar de veure, automàticament, la televisió  francesa . Ara, ja seria hora que es trobés la fórmula definitiva per solucionar aquesta “mancança”  que, una vegada més, posa en dubte  l’equilibri territorial




Link:
https://gironanoticies.com/noticia/28819_latdtilamaramunt-1.htm