logo
Imprimir
10-02-2026 | 13:15hs
•POLíTICA

El PSC presenta Pilar Argelina com a nova regidora de Llagostera i candidata a l’alcaldia el 2027

Assumirà les regidories de Promoció Econòmica, Noves Tecnologies i Benestar Animal en relleu d’Àlex Maqueda

El Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC) ha anunciat que Pilar Argelina assumirà el càrrec de regidora a l’Ajuntament de Llagostera i serà la candidata socialista a l’alcaldia en les eleccions municipals de 2027. Argelina prendrà possessió del càrrec en el Ple municipal del pròxim 26 de febrer, moment en què passarà a gestionar les àrees de Promoció Econòmica, Noves Tecnologies i Benestar Animal, en substitució d’Àlex Maqueda, que ha estat el referent del projecte socialista al municipi durant els darrers set anys.

Des del PSC de les Comarques Gironines s’ha volgut reconèixer la tasca desenvolupada per Maqueda i remarcar que aquest relleu respon a una voluntat de continuïtat, renovació i reforç del projecte polític socialista a Llagostera.

Pilar Argelina afronta aquesta nova etapa amb una clara vocació de servei públic i arrelament al municipi. Autònoma, assessora financera i emprenedora, defensa una política de proximitat basada en el coneixement de la realitat quotidiana de les famílies. En aquest sentit, ha posat en relleu la necessitat d’impulsar una promoció econòmica que generi oportunitats reals, amb ocupació digna, formació útil i suport al comerç local, el turisme i els serveis.

Un dels eixos prioritaris de la seva acció política serà l’habitatge assequible, especialment pensat per al jovent del municipi. Argelina aposta per aprofitar els terrenys cedits a la Generalitat en el marc del Pla 50.000 habitatges per facilitar l’accés a l’habitatge i afavorir que els joves puguin emancipar-se i continuar vivint a Llagostera.

Pel que fa al benestar animal, àmbit que també assumirà com a regidora, Argelina defensa que una vila que cuida els animals és també una vila més empàtica i cohesionada. Amb experiència com a voluntària en entitats de protecció animal, aposta per reforçar les polítiques municipals en aquest àmbit.

De cara a les municipals de 2027, la candidata socialista reivindica una política basada en la proximitat, l’escolta activa i la utilitat real per a la ciutadania. El PSC considera que aquesta candidatura reforça el projecte del partit a Llagostera amb una aposta clara per una política humana, compromesa i arrelada al territori.




Link:
https://gironanoticies.com/noticia/288072_elp-cpre-entapilarargelinacomanovaregidoradellago-teraicandidataalalcaldiael2027-1.htm