logo
Imprimir
01-10-2025 | 22:40hs
•ACTUALITAT GIRONA

Detinguts tres homes en un intent d’atracament a una entitat bancària de Girona

Els Mossos d’Esquadra han alliberat set persones que estaven retingudes dins l’oficina sense que hi hagi hagut ferits

Els Mossos d’Esquadra han detingut aquest dimecres al migdia tres homes de 48, 49 i 53 anys quan intentaven atracar una entitat bancària al carrer Emili Grahit de Girona. Els arrestats haurien comès un delicte de robatori amb violència i intimidació.

Els fets han tingut lloc cap a dos quarts de tres de la tarda, quan els tres individus, amb el rostre tapat, han accedit a l’oficina bancària i han retingut set persones entre treballadors i clients, a qui havien lligat. L’alerta ha arribat al telèfon d’emergències 112 i ràpidament diverses patrulles de paisà i uniformades de la Unitat de Seguretat Ciutadana de la comissaria de Girona s’han desplaçat fins al lloc dels fets.

Els agents han pogut detenir els sospitosos dins del mateix establiment i alliberar les víctimes, que no han resultat ferides. L’actuació ha evitat que l’atracament es consumés.

El cas ha passat a mans de la Divisió d’Investigació Criminal de Girona, que s’encarregarà d’instruir les diligències i posar els detinguts a disposició judicial en les pròximes hores.




Link:
https://gironanoticies.com/noticia/279834_detingut-tre-home-enunintentdatracamentaunaentitatbancariadegirona-2.htm