logo
Imprimir
26-09-2025 | 16:59hs
•+ NOTíCIES

Wine Palace estrena una vinoteca al carrer Muntaner de Barcelona

La cadena suma una cinquena botiga a Barcelona i 31 arreu del país

La cadena empordanesa Wine Palace ha obert avui una nova botiga a Barcelona: La Vinoteca de Muntaner, que està situada al carrer Muntaner número 14.

La cinquena botiga de la cadena a Barcelona -també en té a Sarrià, Poblenou, Gràcia i Sant Antoni- aposta per un concepte d'establiment urbà i de proximitat, amb una àmplia oferta de vins, cerveses i licors complementada amb productes gastronòmics. 

Amb aquest establiment, ja són 31 els locals que Wine Palace té repartits arreu del país. La companyia alt-empordanesa especialitzada en vins i destil·lats, que ha celebrat recentment el seu trentè aniversari, està en plena fase expansiva i no serà l'únic establiment que obri abans d'acabar l'any. 




Link:
https://gironanoticies.com/noticia/279498_winepalacee-trenaunavinotecaalcarrermuntanerdebarcelona-1.htm