![]() |

El duet de Valls desborda energia i estil en una actuació que converteix el recital en una gran festa d’estiu
Aquest diumenge a la nit, el Cap Roig Festival ha viscut una de les actuacions més vibrants de la seva edició amb l’estrena del duet Figa Flawas. Xavier Cartanyà i Pep Velasco han protagonitzat un concert intens i festiu, on el seu estil fresc, desenfadat i carregat de personalitat ha captivat de ple el públic assistent.
Temes com La Marina sta Morena s’han convertit en veritables himnes corejats des del primer moment, demostrant que el grup de Valls viu el seu millor moment dins l’escena musical catalana. La seva posada en escena dinàmica i plena de coreografies ha convertit el directe en una autèntica festa compartida, allunyant-se del format de concert tradicional.
Amb aquest recital, Figa Flawas consolida el seu creixement artístic i el seu lloc destacat dins del panorama musical actual. En plena gira del seu nou EP, el seu pas per Cap Roig ha estat tota una declaració d’intencions: energia, autenticitat i una gran comunió amb el públic.