![]() |

El concessionari exposa el model amb disseny renovat, interior d'alta qualitat i fins a 410 km d'autonomia
El concessionari Interdiesel Figueres és l'escenari de la presentació en societat del nou model Nissan Micra. Un dels vehicles més populars de la marca japonesa arriba al mercat totalment renovat i 100% elèctric, tal com han pogut comprovar els interessats que han visitat el concessionari des de dimecres i que encara ho poden fer fins avui.
Compacte, urbà, 100% elèctric i amb més de 400 quilòmetres d'autonomia, el nou Micra destaca pel disseny renovat, l'interior d'alta qualitat i la seva completa dotació tecnològica. Els seus avançats sistemes de seguretat, la seva connectivitat intuïtiva i el seu enfocament sostenible el converteixen en el vehicle ideal per a conductor que busca experiències diferents però totalment respectuoses amb l'entorn.
Eduard Macias, del departament comercial de Nissan Interdiesel, destaca el nou Micra com a "utilitari compacte amb una autonomia de fins a 410 km de recorregut". També el recomana pels acabats, la dinàmica i la incorporació de "les últimes tecnologies del mercat", pel que fa a connectivitat i aplicacions, amb "un aspecte modern, juvenil i esportiu".
I és que el nou Micra arriba en dues versions principals de bateria: 40 kWh amb fins a 319 km d’autonomia i 52 kWh amb fins a 419 km segons el cicle WLTP. Totes les versions tenen tracció davantera, càrrega ràpida DC (fins a 100 kW), carregador embarcat AC d'11 kW i bomba de calor per optimitzar el consum energètic.
En matèria d’equipament, destaca el paquet Tekna amb llantes d’aliatge de 18", sistema ProPILOT, càmeres 360º, sistema d’àudio Harman Kardon i un interior esportiu amb acabats en pell vegana. La tecnologia Google integrada permet gestionar la navegació, música i climatització per veu amb l’assistent de Google, a més de descarregar apps directament al vehicle.
El preu del nou Nissan Micra parteix dels 29.100 euros, però Interdiesel Figueres ofereix una promoció especial des de *17.550, Pla Moves i descomptes promocionals de la marca inclosos.
Amb una acceleració de 0 a 100 km/h en només 8 segons, càrregues completes en 30 minuts i un maleter de fins a 1.106 litres amb els seients abatuts, el nou Micra es posiciona com una de les propostes urbanes més completes del segment.
Els interessats encara podran veure'l aquest divendres a les instal·lacions d’Interdiesel Figueres (Ctra. de Roses, 47).