logo
Imprimir
05-07-2025 | 10:25hs
•ALT EMPORDà

Un detingut per la llei d’estrangeria en un macrodispositiu policial a locals conflictius de Figueres

Set establiments de diversos barris van ser inspeccionats per diferents cossos policials i es van aixecar nombroses denúncies per drogues, armes i altres infraccions

La passada nit de divendres i també el dimecres, Figueres ha estat escenari d’un ampli operatiu policial coordinat per fer front als problemes de convivència que generen diversos locals en barris de la ciutat. Els dispositius conjunts, efectuats en set establiments, han comptat amb la participació de la Guàrdia Urbana, Mossos d’Esquadra, Cos Nacional de Policia, Guàrdia Civil i unitats canines.

Durant les inspeccions es va produir la detenció d’una persona per infraccions relacionades amb la llei d’estrangeria, i es van aixecar un total de 14 citacions més per la mateixa normativa. També es van detectar 5 casos de consum i tinença de substàncies estupefaents, la tinença d’una arma blanca i la tolerància del consum de drogues a l’interior d’un establiment.

Altres incidències van incloure una denúncia per falta de respecte als agents, una per venda d’alcohol a menors, una infracció per incompliment de la llei de seguretat privada i control d’accés, dues per irregularitats fiscals i tres per incompliments en sistemes de videovigilància.

Des del consistori figuerenc es remarca que aquests operatius continuaran de forma periòdica com a mesura per millorar la seguretat i la convivència en els barris més afectats. Els veïns han valorat positivament les actuacions i n’esperen continuïtat.




Link:
https://gironanoticies.com/noticia/273667_undetingutperlalleide-trangeriaenunmacrodi-po-itiupolicialalocal-conflictiu-defiguere--1.htm