![]() |

Els Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Urbana comissen cocaïna, marihuana, haixix, armes blanques i gairebé 5.000 euros en efectiu
Un operatiu conjunt entre els Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Urbana de Figueres ha permès desarticular aquesta setmana un presumpte punt de venda de drogues al carrer Ramon Reig, al barri del Culubret. L’acció policial s’ha saldat amb quatre persones detingudes, considerades els principals investigats, que ja han estat posades a disposició judicial.
Durant l’escorcoll, els agents han comissat un important volum de substàncies estupefaents i diners en metàl·lic. En concret, es van intervenir:
233 dosis de presumpta cocaïna preparades per a la venda
207 grams de cocaïna en roca
1.990 grams de cabdells de marihuana
437 grams de haixix
4.710 euros en efectiu
Dues balances de precisió, habitualment utilitzades per al pesatge de drogues
Armes prohibides, entre elles dues catanes, dues defenses extensibles i un ganivet
Fonts policials assenyalen que l’operatiu respon a una investigació prèvia per activitat delictiva relacionada amb el tràfic de drogues, i que s’ha actuat per garantir la seguretat i la convivència veïnal en un dels barris amb més pressió delictiva de la ciutat.
L’Ajuntament de Figueres ha manifestat el seu suport a aquest tipus d’actuacions, que volen erradicar l’activitat criminal als barris i restablir la tranquil·litat a l’espai públic. La investigació continua oberta i no es descarten noves detencions.