logo
Imprimir
31-10-2013 | 16:52hs
•ENTREVISTES

Entrevista a Ivan Balliu.

L’ex jugador del Barça B enceta una nova etapa a l’Arouca de Portugal.
 

Ivan Balliu jugarà durant dues temporades a l’equip portuguès de primera divisió. El futbolista, de 21 anys, deixa enrere 8 anys al blaugrana després d’haver rebut ofertes d’equips d’Itàlia, Alemanya i Grècia i, finalment, traslladar-se a Portugal.

-Com has rebut la noticia del teu ascens?
Amb molta il·lusió. Després de 8 anys al Barcelona B i acabar-se el meu contracte i he hagut d’obrir nous horitzons.

- Finalment has escollit l’equip portuguès…
És un equip seriós. Vaig rebre ofertes d’equips italians, alemanys i grecs però, finalment, vaig decidir acceptar la proposta de l’Arouca.

-Primera divisió…un somni complert, oi?
Sí, des de ben petit somiava en jugar a primera divisió. Després de 8 anys he aconseguit un dels meus grans objectius.

-T’hagués agradat continuar al Barça?
Sí, però ara mateix he d’iniciar una nova experiència i jugar molt, sumar minuts i fer-me veure.

- Anar a Portugal suposarà allunyar-te de la teva família i amics…
De moment estic content perquè tant els meus pares com els amics han vingut a visitar-me. La veritat és que amb les noves tecnologies em sento més a prop seu i és més fàcil comunicar-m’hi.- Com afrontes la nova etapa?
Amb moltes ganes. He de jugar bé i millorar cada vegada més com a futbolista.

- Com es va prendre la teva família i amics la teva entrada a La Masia?
Molt bé. Al principi tenia l’opció d’ingressar-hi directament o que cada dia un taxi em vingués a buscar a l’escola per anar als entrenaments. Finalment vaig decidir anar a La Masia perquè vaig creure que seria la millor opció.




Link:
https://gironanoticies.com/noticia/27128_entrevi-taaivanballiu-2.htm