logo
Imprimir
13-05-2025 | 15:23hs
•ALT EMPORDà

Detingut a Roses per robar tres bicicletes elèctriques valorades en 21.000 euros d’un remolc d’un hotel

Els Mossos van enxampar el lladre sortint xop d’un camp on havia amagat les bicicletes sostretes a una empresa de turisme ciclista

Els Mossos d’Esquadra van detenir la matinada del 9 de maig a Roses un home de 28 anys com a presumpte autor d’un robatori amb força de tres bicicletes elèctriques valorades en 21.000 euros. Les bicicletes estaven guardades dins un remolc tancat amb cadenat a les instal·lacions d’un hotel i pertanyien a una empresa especialitzada en turisme ciclista que en aquell moment acompanyava un grup de turistes estrangers.

Els fets van ocórrer cap a la una de la matinada, quan una patrulla de paisà de la comissaria de Roses, que realitzava tasques preventives, va detectar un individu vestit completament de negre i amb caputxa que sortia d’un camp proper a l’Avinguda del Salatar amb actitud sospitosa i aparent voluntat d’amagar-se. Un cop aturat, els agents van constatar que el jove anava xop, amb els mitjons a la butxaca, i oferia explicacions incoherents sobre què feia a la zona a aquella hora.

Davant les sospites, els agents van inspeccionar el camp —de difícil accés i amb vegetació densa— i van localitzar amagades entre els matolls tres bicicletes elèctriques. Posteriorment, es van adreçar a l’hotel més proper i van comprovar que el remolc on s’havien de guardar les bicicletes havia estat forçat i el cadenat trencat.

Les bicicletes sostretes, valorades en 7.000 euros cadascuna, van poder ser recuperades i retornades a la seva empresa propietària. El detingut, que acumulava múltiples antecedents, va passar a disposició judicial el mateix 9 de maig al jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Figueres.




Link:
https://gironanoticies.com/noticia/268366_detingutaro-e-perrobartre-biciclete-electrique-valorade-en21000euro-dunremolcdunhotel-1.htm