logo
Imprimir
06-05-2025 | 11:29hs
•ALT EMPORDà

Figueres inicia nous treballs d’asfaltatge dins el pla FemFigueres 2025

A partir d’aquest dimarts a les 14 h es talla la cruïlla de Sant Pau amb Sant Llàtzer per asfaltar la intersecció amb González de Soto, que restarà afectada tota la setmana

L’Ajuntament de Figueres continua desplegant el pla de millora viària FemFigueres 2025, amb una nova actuació d’asfaltatge que afecta el trànsit a diversos carrers del sector est de la ciutat. Concretament, aquest dimarts a partir de les 14 h s’ha tallat la circulació a la cruïlla del carrer Sant Pau amb Sant Llàtzer per iniciar els treballs de renovació del paviment a la intersecció amb el carrer González de Soto.

Segons ha informat el consistori, les obres d’aquesta cruïlla s’allargaran fins demà dimecres a les 20 h, moment en què es preveu restablir la circulació al tram Sant Pau–Sant Llàtzer. Tanmateix, el carrer González de Soto romandrà afectat per obres durant tota la setmana, amb possibles restriccions puntuals de trànsit i pas alternatiu en alguns trams.

Aquestes actuacions s’emmarquen en el pla integral d’asfaltatge FemFigueres 2025, impulsat per millorar l’estat del ferm i garantir una mobilitat més segura i eficient a la ciutat. L’Ajuntament demana precaució als conductors i recomana seguir la senyalització provisional habilitada a la zona.




Link:
https://gironanoticies.com/noticia/267662_figuere-inicianou-treball-da-faltatgedin-elplafemfiguere-2025-1.htm