logo
Imprimir
27-02-2025 | 17:03hs
•ALT EMPORDà

Figueres obre la convocatòria de les beques AGITA per impulsar la creació artística

El programa destina 33.000 euros a projectes de producció, exhibició i difusió de les arts

L'Ajuntament de Figueres ha obert una nova edició de les beques AGITA, una iniciativa destinada a fomentar la creació artística i ajudar a la producció, exhibició i difusió de les arts. Les sol·licituds es podran presentar entre l’1 i el 15 de març, amb un pressupost total de 33.000 euros, dels quals cada projecte podrà rebre una dotació màxima de 10.000 euros.

Aquest programa, que es convoca des de 2006, busca impulsar la creativitat i consolidar projectes artístics contemporanis a la ciutat i a la comarca de l’Alt Empordà. Les beques AGITA estan dirigides a artistes i creadors de diverses disciplines: arts plàstiques i visuals, arts escèniques, literatura, audiovisuals i projectes interdisciplinaris. A més, es valorarà especialment aquells que tinguin vocació professional i projecció exterior, incloent-hi gires d’espectacles, exposicions itinerants i edicions artístiques en diferents formats.

Projectes destacats de la darrera edició

En l’última convocatòria, es van concedir ajudes a quatre projectes artístics de gran interès:

Convocatòria oberta fins al 15 de març

Els artistes i col·lectius interessats poden presentar els seus projectes fins al 15 de març, seguint les bases publicades per l’Ajuntament de Figueres. Els criteris de selecció valoraran l’impacte del projecte en la ciutat i la comarca, així com la seva capacitat de projecció i innovació artística.

 Bases i sol·licituds disponibles aquí: www.figueres.cat/tramits/convocatories/agita




Link:
https://gironanoticies.com/noticia/262941_figuere-obrelaconvocatoriadele-beque-agitaperimpul-arlacreacioarti-tica-2.htm