logo
Imprimir
24-12-2024 | 09:42hs
•EL RIPOLLèS

Lliurats els premis del sisè concurs fotogràfic 'Tardor Florida' a Ripoll

Manel Moya i Joan Caballero guanyen les categories popular i del jurat amb imatges que ressalten els colors de tardor del Ripollès

Aquest dilluns s'han entregat els premis del sisè concurs de fotografies "Tardor Florida", organitzat per l'Ajuntament de Ripoll a través d'Instagram. En aquesta edició, que s'ha celebrat entre el 22 d'octubre i el 30 de novembre, s'han presentat un total de 52 fotografies vàlides.

El concurs ha introduït enguany una nova mecànica de premis: un reconeixement per a la fotografia més votada a Instagram i un altre seleccionat per un jurat especialitzat. En la categoria popular, Manel Moya (@manel_moya) ha estat guardonat gràcies a una fotografia dels colors de tardor a la zona d'Ordina, que ha rebut 462 'm'agrada'. D'altra banda, el jurat ha escollit l'obra de Joan Caballero (@jfkaba), una captura detall d'uns bolets, com la millor fotografia tècnica.

Ambdós guanyadors han rebut un premi idèntic: un xec per un àpat en un restaurant local per valor de 50 euros i una cistella de productes del Ripollès. Els guardons van ser lliurats per la batllessa Sílvia Orriols durant un acte celebrat a l'Ajuntament.

Aquest concurs, que es du a terme des de l'any 2019, vol destacar el patrimoni natural i paisatgístic de Ripoll, demostrant que la tardor també pot ser una estació florida i plena de vida.




Link:
https://gironanoticies.com/noticia/257599_lliurat-el-premi-del-i-econcur-fotografictardorfloridaaripoll-1.htm