![]() |
L’exposició consta de 54 quadres, una dotzena dels quals participen per primera vegada en una exposició.
Aquest dissabte ha tingut lloc l´acte d'inauguració de l'exposició SISLEY-KANDINSKY-HOPPER de l'Espai Carmen Thyssen de Sant Feliu de Guíxols, que ha tingut lloc aquest vespre amb la presència de més d'un miler de persones.
L'acte ha comptat amb els parlaments de la Baronessa Carmen Thyssen; el President de la Diputació de Girona, Joan Giraut; l'Alcalde de la Ciutat, Joan Alfons Albó; la comissària de l'exposició, Pilar Giró; el director del Museo Thyssen Bormemisza de Madrid, Guillermo Solana i el Vicealcalde de la Ciutat i regidor de Cultura, Pere Albó.
L’exposició consta de 54 quadres, una dotzena dels quals participen per primera vegada en una exposició. En destaquen tres peces fauvistes que el pintor Miquel Villà i Bassols va realitzar a Veneçuela i a Colòmbia; o Paisatge amb camperols (c. 1891) de Joan Pinós. La col•lecció presenta l’oportunitat de veure a Catalunya les obres destacades de la producció artística de Sisley, Delaunay, Gauguin, Kandinsky o Hopper, entre d'altres. Les peces procedeixen del museu Thyssen-Bornemisza de Madrid i del museu Carmen Thyssen de Màlaga.
L’Espai Carmen Thyssen oferirà una tarifa especial per l’entrada a l'exposició Sisley-Kandinsky-Hopper presentant una entrada del Festival de la Porta Ferrada. I presentant una entrada de l’Espai Carmen Thyssen s’aplicarà un 15% de descompte sobre el preu general de les localitats del Festival de la Porta Ferrada en el moment d'adquirir-ne als punts de venda anticipada.
Per més informació es pot consultar la nova web www.espaicarmenthyssen.com