logo
Imprimir
05-07-2013 | 08:35hs
•BAIX EMPORDà

Televisió de Catalunya confirma que retransmetrà en directe la 47a Cantada d’Havaneres de Calella de Palafrugell.

El proper dissabte dia 6 de juliol, a partir de les 11 de la nit.

La tradicional Cantada d’Havaneres de Calella de Palafrugell, en la seva 47a edició, serà retransmesa, en directe, per TV3-Televisió de Catalunya el proper dissabte dia 6 de juliol, a partir de les 11 de la nit.

La Cantada, tal i com estava previst, començarà a dos quarts d’onze de la nit amb l’actuació de la coral infantil Els Virolets de Palafrugell que enllaçarà la seva intervenció amb l’inici, a les 11, de les actuacions dels 4 grups que protagonitzaran la Cantada d’enguany, Boira (Lleida), Bergantí (Malgrat de Mar), Arjau i Port Bo (Palafrugell).

L’Ajuntament de Palafrugell valora positivament aquesta decisió de la televisió pública catalana, presa gràcies a les gestions conjuntes que s’han realitzat, permetrà, un any més, la difusió d’aquest esdeveniment a tot el país. Al mateix temps, s’ha acordat iniciar les actuacions dels grups participants a la Cantada a les 11 de la nit per poder compaginar la transmissió televisiva amb l’aturada reivindicativa que té previst realitzar el personal de la cadena.




Link:
https://gironanoticies.com/noticia/25563_televi-iodecatalunyaconfirmaqueretran-metraendirectela47acantadadhavanere-decalelladepalafrugell-1.htm