![]() |

El Brioche trufat Enjoy guanya el primer premi d'un concurs amb més de 46.000 tapes servides i 17.000 vots populars
L'edició d'enguany de l'EmpuriaTapes ha superat totes les expectatives, amb un rècord absolut tant de participació com de tapes servides. Amb més de 46.000 tapes degustades i la participació de 41 restaurants, l'esdeveniment gastronòmic ha consolidat la seva posició com una cita imprescindible a Castelló d'Empúries. Prop de 17.000 vots populars van ser registrats en aquesta edició, que ha aconseguit atraure tant veïns com visitants d'altres comarques.
El primer premi d'aquesta edició ha estat atorgat al restaurant Enjoy per la seva innovadora proposta de Brioche trufat Enjoy. En segona posició ha quedat el Melós de galta amb foie del Bistro Montserrat, mentre que el restaurant Japa 2Go ha aconseguit el tercer lloc amb el seu creatiu Pa bao de pollastre amb allioli de curry, canonges i cacauets.
Les tapes de l'Enjoy, del Noray de l'Hotel Port Salins i del Xiringuito Escribà han estat especialment elogiades pel jurat professional, format per membres del Departament d'Hoteleria i Turisme de l'Institut Olivar Gran i un expert gastronòmic del món digital, que van realitzar les seves valoracions d'incògnit.
Helena Solana, regidora de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Castelló d'Empúries, ha destacat l'alta implicació del sector any rere any, mentre que Rafa Girón, regidor de Turisme, ha subratllat l'èxit d'atracció de visitants a aquesta edició. L'alcaldessa Anna Massot ha volgut agrair personalment l'esforç de tots els restauradors participants, reafirmant el compromís de seguir impulsant l'EmpuriaTapes com un esdeveniment gastronòmic clau per al municipi.
L'EmpuriaTapes 2024 ha estat un èxit rotund gràcies a l'esforç dels restauradors i a la resposta entusiasta del públic, consolidant-se com un referent gastronòmic de la comarca.