![]() |

Detingut un home de 36 anys per delictes contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric
Els Mossos d'Esquadra de la comissaria de Girona van detenir el passat 17 d'octubre un home de 36 anys com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric, després de desmantellar dues plantacions de marihuana a Salt i Girona.
Les investigacions van començar quan els agents van rebre informació sobre l'existència de dues plantacions de marihuana, una a la població de Salt i l'altra al barri de Vila-roja, a Girona, que presumptament pertanyien al mateix individu.
El primer operatiu es va dur a terme a primera hora del matí a Salt, on els agents, amb el suport de l'Àrea Regional de Recursos Operatius, van intervenir un total de 619 plantes de marihuana en un immoble. A més, es van confiscar diversos estris necessaris per al cultiu, com ventiladors, extractors i altres materials.
Més tard, els Mossos es van desplaçar fins al barri de Vila-roja, on van trobar una segona plantació amb 830 plantes més, també equipades amb tot el material necessari per a un cultiu a gran escala.
Durant la investigació, es va descobrir que ambdues plantacions estaven connectades de manera fraudulenta a la xarxa elèctrica, fet que va agreujar les acusacions contra el detingut, que ja tenia antecedents.
El sospitós va ser arrestat la mateixa tarda a Salt i va ser posat a disposició judicial al jutjat d'instrucció de guàrdia de Girona. Els Mossos continuen les investigacions per determinar l'abast complet de l'activitat il·lícita.